jelibonkizbusra.00 Admin
Mesaj Sayısı : 701 Kayıt tarihi : 24/05/09 Nerden : Eskişehir İş/Hobiler : Resim yapmak-Müzik dinlemek,Kitap okumak vs=) Lakap : Jelibonkizbusra-Büro
| Konu: Bulmaca Çözmenin yararları C.tesi Haz. 13, 2009 7:35 pm | |
| ...Bulmaca Çözmenin Yararları... Bulmaca çözmek, kimimiz için çok eğlenceli, kimimiz içinse çekilmez bir uğraşı olarak görünmektedir. Bulmaca bağımlıları olduğu gibi, bulmaca çözenlere aheste aheste bakan insanlar da vardır. İnsanların bulmacaya bakış açıları bu şekilde farklılık gösterse de, bilim adamlarının bu konudaki (bulmacanın yararları) fikirleri sabit ve tek yönlüdür. Yapılan araştırmalar gösteriyor ki, özellikle genç yaşta bolca bulmaca çözerek, beynimizin çalışma sistemini güçlendirebilir ve aşamalı, sistematik... düşüncemizi geliştirebiliriz. Bulmaca çözmek, muhakkak ki her yaştan insan için yararlı ve güzel bir etkinliktir. Fakat bu etkinliğin yararı daha çok genç yaşlarda kendini göstermektedir. Erinlik dönemiyle ergenlik dönemi arasında ve sonraki kısa dönem içerisinde, gençler bulmacaya yoğunlaşarak beyinsel işlevlerini güçlendirebilirler. Normal bulmacaların dışında Türkçe dersi konularıyla ilgili hazırlanmış bulmacaları çözmek ise, öğrencinin konuları pekiştirmesini, bilgilerinin kalıcılığını sağlamasını, okuma-yazma becerisini gelştirmesini, bütünsel ve parçalayarak düşünmesini, problem çözme yeteneklerinin artırılmasını, farklı düşünebilmesini... sağlar. Yukarıda anlatılanlar ışığında güzel ve yararlı bir etkinlik olduğunu düşündüğümüz bulmacalardan siz de yararlanmak isterseniz, bu yazının hemen sağındaki menüden bulmaca seçimi yaparak, bulmacaları çözebilirsiniz... Kolay gelsin. | |
|
kubragirls Moderatör
Mesaj Sayısı : 121 Kayıt tarihi : 30/05/09
| Konu: Geri: Bulmaca Çözmenin yararları Cuma Haz. 19, 2009 2:16 pm | |
| | |
|
BoNiBoN_BuSra Admin
Mesaj Sayısı : 806 Doğum tarihi : 02/04/97 Kayıt tarihi : 24/05/09 Yaş : 27 Nerden : UZay'dan İş/Hobiler : ŞabLon Yapmak Lakap : ßoNißoN
| Konu: Geri: Bulmaca Çözmenin yararları Perş. Tem. 02, 2009 1:56 pm | |
| | |
|